۶ پاسخ

ما کلا تولد نمیگیریم در حد انچنانی و بادکنک ارایی و غیره سه شنبه تولد دخترم بود بردمش شهربازی و شب ک اومدیم همسرم کیک خریده بود براش دورهم خوردیم
جمعه هم باز خانواده م اومدن دوباره ی کیک دیگ گرفتیم دورهم خوردیم
همین
چون هنوز کوچیکه لذتی نداره از سال دیگ کامل میگیرم البته تا الانم هرسال اتلیه میبردمش

من امروز بردمش عکاسی فضای باز

خیلی ایده داشتم ولی بااین اوضاع دستو دلم به هیچی نمیره

من میخواستم بگیرم اماواقعاازفرداخبری ندارم موندم پسرمم انقدمیگه اعصابم خورده حتی کارای کوچیکم نمیتونیم بکنیم

من برنامه داشتم اما با این اوضاع جنگی نمیدونم چیکار کنم .

من پارسال با ۶تا از دوستاش تو خانه بازی گرفتم. خیلی بهشون خوش گذشت. امسال مهد میره تو مهدش میگیرم

سوال های مرتبط