۱۰ پاسخ

کثیف نیست؟

بی آزاره کارت نداره

وای نمیترسه
من چندشم میشه از پاهاش

آکوراذیوم فروشی ها دارن رفتم یکی کوچیک بخرم اندازه سرنوشاله بود خیلی ناز بود دانه۳۰۰میگفت

متعادل داخل خونه هواش آبش هم ک ملایم هست

در طول روز یکم میارمش بیرون شب موقع خواب داخل تشت یکم آب میکنم میزارمش داخل آب یک خیار ریز میکنم میخوره سلاکت و آروم خرج کم

فقط داخل آب دستشویی می‌کنه

سلام عزیزم میشه یک توضیح بدی که دستشویی کجا میکنه نگهداریش،چه طوره جاش باید سرد باشه یا گرم داخل خونه باشه میخوام برای پسرم بخرم دودل هستم

اره هم آبزی هم خشکی

ای خدا چه نازه😍تو خونه نگهش میدارین

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان ♥️رادوین♥️ مامان ♥️رادوین♥️ ۲ سالگی
مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری