۸ پاسخ

از پایین میدوزن، خیلیم راحته دردم نداشتم اصلا، بیهوشی هم خیلی سبکه.
دکترمن گفت بعد سرکلاژ فقط واسه دستشویی بلندشو

برای چی عزیزم میخایی سر کلاژ کنی ؟
ببخشید اخه من نمیدونم

از پایین
دکتر چی گفت؟ قطعی شد؟

از پایین
هیچیم بعد عمل مشخص نیست

از پایین دهانه رحم رو یک یخیه میزنن و درد نداره اصلا و یا بی هوشی یا بی حسی

از پایین دهانه رحم میبندن .هیچی هم متوجه نمیشی درد هم نداره

از پایین دهانه رحمو میدوزن

از پایین

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری