مامانا چرا دخترم غلت نمیزنه پسسسس؟

۷ پاسخ

غلت زدن جز رشد حساب نیست نزنه هم مهم نیست

پسر منم نمیزنه هنوز
بیشتر دوس داره بشینه

بابا ول کن توروخدا
من روانی شدم غلت میزنه گریه گریه درست میکنم درجا برمیگرده
ولی تا ۶ماهگی جا داره غلت بزنه نگرانی نداره

پسر منم نمیزنه

زیاد بغلش نکن بزارش تا رو پهلو به پهلو بازی کنه خودش میزنه . پسر منم میزنه

میزنه صبر داشته باش .الان میزاری رو زمین تلاش نداره برکرده؟

پسر من دو روزه غلت میزنه

سوال های مرتبط

مامان الیکا مامان الیکا ۱۷ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱۴ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هلن مامان هلن ۸ ماهگی