اگ نچرخه سزارین میشید
یعنی بچه ات این مدلی هست
راستی خانما دخترم ۶ سالشه هی از شکمم میپرسه ک چرا بزرگ شده هرچی میگم ته دلش باور نمیکنه بعدا دوباره میاد میپرسه تواین سن چه جواب مناسبی بهش بدم ؟
یعنی پاش پایینه
خیلی ممنون عزیزان
منم انومالی بریچ بودم الان رفتم سفالیک شده
ن یعنی پاهاش پایین
تا هفته ۳۴ ۳۵ کلی جابجا میشه
ینی سرش بالاست پاهاش پایین
نه خطری نداره فقط اگه تا آخر اینطوری بمونه سزارین میشی
که احتمال زیاد بریچ نمیمونه تا اون هفته ها صدبار میچرخه بچه
اگه نچرخه سزارین
نه خطر نداره فقط پوزیشنش فرق داره عرضی هست مال منم انومالی گفت بریچ
سزارین میشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.