خانما جنین با حالت بریج ینی چی خطرناکه ؟

۱۱ پاسخ

اگ نچرخه سزارین میشید

یعنی بچه ات این مدلی هست

تصویر

راستی خانما دخترم ۶ سالشه هی از شکمم میپرسه ک چرا بزرگ شده هرچی میگم ته دلش باور نمیکنه بعدا دوباره میاد میپرسه تواین سن چه جواب مناسبی بهش بدم ؟

یعنی پاش پایینه

خیلی ممنون عزیزان

منم انومالی بریچ بودم الان رفتم سفالیک شده

ن یعنی پاهاش پایین
تا هفته ۳۴ ۳۵ کلی جابجا میشه

ینی سرش بالاست پاهاش پایین
نه خطری نداره فقط اگه تا آخر اینطوری بمونه سزارین میشی
که احتمال زیاد بریچ نمیمونه تا اون هفته ها صدبار میچرخه بچه

اگه نچرخه سزارین

نه خطر نداره فقط پوزیشنش فرق داره عرضی هست مال منم انومالی گفت بریچ

سزارین میشید

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی
مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری