۴ پاسخ

بعضی ها ۲۰ روز بعضی ها یک ماه

بنظرم سایز یک اصلا نگیر من 2 گرفتم تا یک ماه اندازشه خیلی رو سایزشون حساب نکن 3 بگیر

من یدونه گرفتم تا ۱ماه فکر نکنم بیشتر بتونم بپوشونم

من برا پسرم گرفتم الان ۱۷ روزه هس بعضی ها از پایین تنگ شدن نمیتونم تنش کنم

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد