۳ پاسخ

به خاطرهواس اب زیادبده بهش وموقعی ک خوابع آدبزن رولبش

اره بیرون میریم ولی سرما نمیزنه بهش چون تو ماشین میشه اخه

خشک شده لبش ممکنه ازسرما باشه بیرون میبریش

سوال های مرتبط