۳ پاسخ

من گندم و با تکه های میوه گرفتم طعمش خوبه،گندم و موز هم دادم الان گندم و سیب گرفتم فکر میکنم هم بافتش خیلی سبکه هم طعمش خوشمزه تره،اما شما گندم و تکه های میوه نده هنوز زوده ،سرلاک خازجی هم دادم بهش اصلا با ذائقه ی ما ایرانیا جور درنمیاد،خیلی سبکه زود هضمه اما واقعا سرلاک های نستله خودمون خیلی خوشمزه تره و عالی

پوره سیب یا گلابی بده بهش اوکی میشه فرنی بده حریره بادوم با شیر پاستوریزه درست کن یا سوپ سبزیجات مثل کرفس لوبیا سبز کمی مرغ با کره و عدس یا ماش

دقیقا سوال منم بود خودمونم میخوریم خفه میشیم

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی