۱۱ پاسخ

ی بار مصرف گرفتم خوب بود قشنگ فیکس میشد من میزاشتم

من سرجی فیکس گرفتم نمیدونم بهتره یا ن
دو تا هم نخی گذاشتم

توری خریدم

من که نگرفتم حس میکنم پاره میشن

من خواهرم راضی بود

اینا خوب نیست یه مدل بیمارستان داد خیلی خوب بود و راحت

توری بهتره

بیمارستان خودش میده دیگه

توری خوبه

ایزی لایف بخر بجاش

توری واس من راحت بود .ازینا مصرف نکردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵✨ مامان پسرم🩵✨ هفته سی‌وششم بارداری