پی پی بچه چرا باید انقد بو بده آخه 😐

۱۱ پاسخ

پی پی دختر من بوی پرتقال میده😂😂😂

بخاطر شیر خشکه بچه منم همین طوری بود خیای بو بد میداد الان دو هفته ای هست بوش خیلی کم شده

بو ترشیدگیم میده🤣

پسر من یه بوبی میزنه یه بویی داره انگار دایناسور ریده

وای مخصوصا وقتی میشوریش آب گرم میخوره بش😑

خوبه فقط شیرمیخورن😄

دقیقا😂😂حالا بچه من شیرخشک هم نمیخوره

به خاطر شیر خشکه فک‌کنم
من تا وقتی فقط شیر خودمو می دادم بوی کمتری می داد

تو میگی پی پی از من گوزش بو گند میده اینا که غذا نمیخورن چرا واقعاااا

دقیقا برای منم سواله ؟
خیلی بوی بدی میده

وایی🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان ماهان وتابان🫀 مامان ماهان وتابان🫀 ۱۰ ماهگی