خانمها ببخشید پی پی بچه های شمام بو میده؟؟

۱۰ پاسخ

اره اگه شیر خشکی باشه

اره بو میده
شبر خودم میخوره
منم چیز خاصی نمیخورم ک بگم شیرم بدبو هست

آره بچه منم

بو ماست میداد روزای اول مال بچه من 😂

دخترمن از وقتی قطره ا د بهش دادم بو گرفت بو پی پی زرد میده😂😂

اره😂

بله بسیار مخصوصا الان ک کامل شیرخشک مبخوره

بله خیلی

من توی توضیحات گهواره خوندم که اگر شیر خشک میخوره مدفوعش بو بره طبیعیه

اره

سوال های مرتبط

مامان هستی، لنا،دنیز مامان هستی، لنا،دنیز ۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی