کوچیک تر بود میبردم
الان گهگاهی میبرم
چون ب شدت اذیت میکنه
و غیر قابل کنترل میشه
و اذیت میشه هی بخوام محدودش کنم
اگ ب قصد لباس و این چیزا بخوام برم ک پرو لازم داشته باشه اصلا نمیبرم
مگر اینکه چیزی خاصی نخوام
همیشه میگردم توسایتهاباقیمت مناسب خریدمیکنم
از نوزادی چهار ماهگی
هیچوقتم صداش در نمیاد
کیف میکنه
فک کنم ۶ ماهش بود ولی کالسکه ببر حتما
چهل روزگی
همیشه
از ۶ ماهگی ب بعد
همیشه بازار و اینا میبرمش ولی خب کم میتونن بمونن نهایت 2ساعت بعدش حوصلشون سرمیره باید ببری تابشون بدی و غذا بخورن و کالسکه ببری ک بتونن بخوابن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.