۸ پاسخ

کوچیک تر بود میبردم
الان گهگاهی میبرم
چون ب شدت اذیت میکنه
و غیر قابل کنترل میشه
و اذیت میشه هی بخوام محدودش کنم
اگ ب قصد لباس و این چیزا بخوام برم ک پرو لازم داشته باشه اصلا نمیبرم
مگر اینکه چیزی خاصی نخوام

همیشه میگردم توسایتهاباقیمت مناسب خریدمیکنم

از نوزادی چهار ماهگی
هیچوقتم صداش در نمیاد
کیف میکنه

فک کنم ۶ ماهش بود ولی کالسکه ببر حتما

چهل روزگی

همیشه

از ۶ ماهگی ب بعد

همیشه بازار و اینا میبرمش ولی خب کم میتونن بمونن نهایت 2ساعت بعدش حوصلشون سرمیره باید ببری تابشون بدی و غذا بخورن و کالسکه ببری ک بتونن بخوابن

سوال های مرتبط