۵ پاسخ

منم می‌سوخت دیدم ترک‌خورده🥲
گاهی خیلی میخاره و میسوزه فقط چرب میکنم دیگه

ببین هیشکی اندازه من نافش درد نمیکنه . اورژانسی رفتم دکتر یه روز
بهم قرص هیوسین داد . بعد باید صاف بشینی . یبوست نداشته باشی . خم و راست هم نشی خیلی با احتیاط . احتمالا اینور اونور زدی

داره کش میاد جا وا کنه .چرب کن اروم ماساژ بده واس من گاهی اینجوری میشه

از من سوزش و خارش داشت، رفتم حموم کیسه کشیدم اومدم بیرون تو اینه خودمو دیدم هنگ کردم ی عالمه ترک بنفش رو شکمم بود دیگ چرب کردم ب

شاید داری ترک میخوری

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان طلا💙💛 مامان شاهان طلا💙💛 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی