۲ پاسخ

خیلی خوبه برند آلپکس بگیر من گرفتم عالیه

کلا دستگاه بخور سرد خوبه مخصوصا وقتایی بچه ها سرما میخورن...

سوال های مرتبط

مامان بهارم مامان بهارم ۱۴ ماهگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی