صبحونه نازگل من قربونش بره مامانش

تصویر
۸ پاسخ

دختر من عاشق گوجس😍😂تو بدترین حالتش بی اشتها ترین حالتش گوجه رو میخوره

نوش جونش عزیزم

کوکو؟

اول صبح سرخ کردنی خوب نیس

نوش جاان .
همشو میخوره؟

نوش جونش

گوجه خیلی اسیدی معدش اذیت میکن خیلی بهش نده

بچه ۹‌ماهه میتونه گوجه های به این بزرگی رو بخوره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی