سلام وزن بچم خوبه تو 31هفته و3روز

تصویر
۵ پاسخ

بله دخترم ۱۶۷۶بود ۴۰هفته ۳کیلو دنیا اومد

خوبه عزیزم عالیه

اره صدکش خوبه.صدک یعنی بچه شما نسبت به بچه های دیگه در چه شرایطیه مثلا وزن نی نی رو نوشته ۱۶۳۸ روی صدک ۵۰ یعنی بچه شما وزنش اندازه ۵۰ درصد همسن های خودشه و این خیلی خوبه .از صدک ۲۰ تا ۸۰ عالیه .خیلی بزرگتر یا کوچکتر خوب نیست

اره نرماله

صدک یعنی چی....؟
خوبه صدکش

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان سلین🐣 مامان سلین🐣 ۶ ماهگی
مامان سروین مامان سروین روزهای ابتدایی تولد