برو پیش دکتر نقشینه حتما خیلی دکتر خوبیه اگه ببینه مشکلت حادِ اصلا وقت تلف نمیکنه مستقیم میفرسته ای وی اف
من همسرم مشکل اسپرم داره یه بار ای یو ای منفی ام داشتم اما دکتر همسرم بازم نظرش این بود که آی یو آی کنم اما برای سونو ناباروری که رفتم به دکتر نقشینه گفتم گفت نظر من ای وی افِ
اصلاح سبک فلورا تاجیک سرچ کن باردار میشی
من بعد یک سال و نیم رفتم دنبالش
بنظرم زوده برای ای وی اف من یک دکتر تو یزد میشناسم خیلی کارش درسته یکی از فامیلامون اصلا تخمک نداشت وبچه دار نمیشد دو دوره داروهای دکتر یزد رو خورد باردارشد
من بعد یک سال اقدام رفتم
مشکلت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.