۶ پاسخ

میتونی بجوشونی
تو اب جوش بزاری
یا بزاری تو ماکروویو
بعدش با مایع استریل مخصوص بشوری

شوینده مخصوص داره عزیزم

من با محلول ضدعفونی فیروز شستم شیشه شیر و پستونک و اینجور چیزاشو
قیمتشم خیلی مناسبه

من با ریکا و فرچه مخصوص که از سیسمونی فرشی گرفتم میشورم یک روز در میونم میجوشونم میزارم تو آب میزارم پنج دقه تو ماکروویو

اب و مایع شست و شو مخصوص

با ریکا

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۰ ماهگی
مامان کایا 🩵 مامان کایا 🩵 ۳ ماهگی