۱۴ پاسخ

هیچی فعلا نگرفتم:)))

هنوز هیچی🥲

از ‌جا براش خرید کردین عزیزم؟

چقدر گرفتی؟؟؟ من دوتا لباس عروسکی اما استین بلند گرفتم..‌الان حال ندارم از جام پاشم؟ قیمتاشا بگو ؟؟

هنوز موندم چی بگیرم

هنوز وقت زیاده ۳ روز به عید مونده میخرم

اینو‌گرفتم

تصویر

هنوز هیچی نگرفتم

من ک هنوز نگرفتم 😑

تو تاپیک هام هست
فقط مونده کفش بخرم

هنوز هیچی نخریدم فقط یه شلوار جین گرفتم

این مال ‌پارسال

تصویر

هیچی نگرفتم اول ماه انشالله یک دست اسپورت و یک پیراهن و دخترونه انگار

اینا برا عید سرد نیست؟

سوال های مرتبط