ومنی که هنوز واسه دخترم جز یه جورابو چندتا گل سر هیچی نخریدم 😔
من همشو بردم چیدم تو خونه ام خودمم خونه ی مامانمم استراحت مطلقم 🥲🥲
وای منممممم همینطووورم😍😍😍😍از یک ماه پیش تقریبا چیدم اتاقشو یکم دگمونده در حد ۳ ۴ تا تیکه وسیله هاش....هرروز میرم تو اتاقش الکی خورده ریزارو جا به جا میکنم...ساک خودشو بستم
ساک خودم مونده
من ی روزرفتم همه سیسمونی خریدم همش توی اتاقشم دیگ🥹🥹
منم همینطورم امروز اتاقش تازه تکمیل شده کلا امروز تو اتاقش بودم 😅
مبارکه گلم ، واقعا لذت بخش ترین لحظه اس خرید وسیله واسه نی نی
من خودم مث روانی ها شدم
دیروز از سوهان برقیشون استفاده کردم خودم بعد شوهر اومده میگه خیلییی نامردی تو چطور دلت اومده استفاده کنی 😂 ثانیه ب ثانیه نگا وسیله هاشون میکنم کلییی ذوق میکنم دورشون بگردم
برا بچه اول اره برا این یکی هنوز وقت نکردم شیشه و پستونک رو بجوشونم و ساک ببندم واقعا درگیر بچه اولیم
نه چون روز به روز نرخ تغییر میکنه به خودم گفتم بی خیال نمی خرم مگه قدیمی ها از اینها می خریدند بچه بزرگ میکردند
منم مدام میرم نگاه میکنم
آره به بقیه هم صد باره نشون میدم میگم جهیزیه پسرم و ببینین 😁😆
دقیقا
من واسه اینکه برم بالکن و سرویس بهداشتی باید برم اتاق پسرم. درش از اون جاس
هر سری میرم نیم ساعت میشینم وسط اتاق نگا می کنم غش می کنم واسش
آره منم یکسره تو اتاقشم.صدبار در کمدشو باز و بسته میکنم 😂
اره منم میرم اتاقش میبینم وسایلاشو میبینم کلی ذوق میکنم
منم همیمطوریم ولی الان که اومدم خونه ممانم و استراحت مطلقم و خطر زایمان زودرس دارم دورم از لباساش حتی ساکشم نبستم نمیدونم چیکار کنم 🥲🥲
شیشه شیر بدون دسته گرفتم چون گفتم اولش که نمیتونه با دست بگیره
ایا درست گرفتم ؟
سلام عزیزم ان شالله به سلامتی فنچت به دنیا بیاد 🥹♥️
مبارکه عزیزم
مبارکش باشه ان شا الله به سلامتی بغلش کنی
تب سنج دیجیتالی گرفتی میتونم بپرسم قیمت چنده و خوبه یا جیوه ای خوبه
وسایل دخملم همش خونه مامانمه
یدونه پالتوش خونه خودمه اونم کلا گذاشتم رو مبل همش نگاش میکنم 😍😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.