۲ پاسخ

اپراتور من میگه تا چهارده روز شیو نکن البته من دیگه نیاز به شیو‌ندارم راحت شدم ☺️

ده روز بعد

سوال های مرتبط

مامان حسام مامان حسام ۴ سالگی