فقط باژیلت میزنم
نوره میزنم خیلی سفید میکنه
با ژیلت
اگر ژیلت راحت تری حتما برو لیزر که به مرور زمان رنگش رو هم روشن میکنه
من هم اپیلیدی میزنم هم اپیلاسیون میرم
ژیلت که تیره میکنه بدنو،دیگه کسی ژیلت نمیکشه لیزر کن
من که ایپلاسیون میکنم هردوماه ی بار اصلا بدنم مو در نمیاد خیلی کم شده
موم میندازم
همه جامو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.