۶ پاسخ

فقط باژیلت میزنم

نوره میزنم خیلی سفید میکنه

با ژیلت

اگر ژیلت راحت تری حتما برو لیزر که به مرور زمان رنگش رو هم روشن میکنه
من هم اپیلیدی میزنم هم اپیلاسیون میرم

ژیلت که تیره میکنه بدنو،دیگه کسی ژیلت نمیکشه لیزر کن
من که ایپلاسیون میکنم هردوماه ی بار اصلا بدنم مو در نمیاد خیلی کم شده

موم میندازم
همه جامو

سوال های مرتبط

مامان آوا جون مامان آوا جون ۵ سالگی