۵ پاسخ

حتما حساسيت داري بهش استفاده نكن

حساسیت داری بهش

نوره ( واجبی ) بزن
یا ژیلت بانوان بخر

منم اونجام اینحورمیشد رفتم لیزرکردم

منم مدتیه که این شکلی شدم. منتها ژیلت همون همیشگی بود... بعد متوجه شدم چون خلاف جهت رشد مو میزدم پوستم آسیب میدید

سوال های مرتبط