دخترونست? یاپسرونه

تصویر
۱۹ پاسخ

اسپرته یذره بیشتر پسرونه

پسرونه بیشتر میخوره

بنظرم طوسی بیشتر واسه پسر

هردومیشه پوشید یکم پسرونه س

پسرونست انگار گلم

اسپرته

من برا پسرم گرفتم

پسرونه پسرونه

پسرانه

وای من همینو پارسال اردیبهشت از مشهد واسه خودم گرفتم امسال ایشالله نینیم اردیبهشت بدنیا میاد میخام تنش کنم

تصویر

پسرونه

برای منم یکی کادویی اورد.پسرونس اما من تنش میکنم فرقی نداره

اسپرته گلم رنگ طوسی اسپرته منم برای دخترم خریدم همین رنگی

پسرونه است ولی تن دخترم کنی میشه

عین همینو من خریدم😅

پسرانه

پسرونه

اسپرته

فرقی نداره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط