مامانا دخترم اسهال شده چکار کنم ......

تصویر
۴ پاسخ

پدی لاکت بده

ببر دکتر بهش داروی ضد اسهال میده، چون غذا خور نیست نمیشه چیزی بهش بدی . شیر خشک ال اف هم برای اسهال خوبه

دور شکمشو با یه پارچه ببند گرم بشه خوب میشه

از کجا میدونی اسهاله ؟ معمولا از ۵ ۶ بار که بیشتر بشه پی پیشون ،میگن اسهاله .

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان زهرا♡🩷♡ مامان زهرا♡🩷♡ ۱۱ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی