سلام عزیزان، هزینه پمپ درد چقده؟

۸ پاسخ

من ۱۸ روز‌ پیش زایمان کردم هزینه اش ۱۸۰۰ بود جون ادمو نجات میده واقعا

دکتر کن گفت نیاز نبست

بیمارستان دولتی گفت ۱۸۰۰
ولی من نگرفتم با شیاف قابل تحمل بود

من گرفتم واقعا عالی بودش 2تومم

من ۱۸۰۰ گرفتم

ب درد نمیخوره
من ک نداشتم
خیلی قابل تحمل بود

برای من فکر کنم ۱۳۰۰ شد

میگن ۲ ۳ تومنه

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی