۳ پاسخ

من زایمانم اونجا بود

منم زایمان قبلیم اونجا بودم خوب بود
تازگی هم پرسیدم میگن زایمان طبیعی با اپیدورال میشه۲۱۵۰۰

بله عروس دایی شوهرم طبیعی زایمان کرده راضی هم بود

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی