من گن نبستم شکمم خودش رف سفت شد شگمم اولش شکمم شل بود بعد رفه رفه سفت شد
معمولا دکترها میگن بعد از کشیدن بخیه میشه حدودا ۱۰ روز بعد از عمل
۱۴ روز بعد
بلافاصله بعد عمل خطرناکه چسبندگی میاره
من سزارین شدم ، چون شکم دارم بهم گفت از روز سوم شکم بند بگیر ببند ، من قراره فردا بگیرم ولی نمیدونم میتونم استفاده کنم یا نه
من که نبستم شکمم ندارم قبل از حاملگی یکم داشتم الان همونم نیست اینقد که چیزی نمیتونم بخورم
من دکترم گف فردای عمل ببند
دوهفته بعد از لوازم پزشکیا بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.