۷ پاسخ

من چون جا ندارم خونم قدیمی کابینت زیاد نداره اکثرا رو اپن گذاشتم مثلا سرخ کن و توستر و سرویس چاقو و خوردکن وبقیه هم با زور تو کابینت چون اینها داعم استفاده دارم باید نزدیک میزاشتم اون طرف اپن هم سرویس بامبو

من چند وسیله بیشتر نزاشتم از شلوغی خوشم نمیاد حالم بهم میخوره از شلوغی کلافه میشم

با اینکه دوست ندارم چیزی باشه
ولی اسپرسوساز
هواپز
آون توستر
دستگاه بخور
آکواریوم کوچیک🫠

جا ادویه چای ساز ماکروفر سماور

فقط چایی ساز
گل طبیعی
سه تا ظرف قند و چایی و یه روغن پاش
دو تا دیگه کابینت یکی دوباره گل یکی هم ماکروفر
من اپن ندارم

کتری برقی نزدیک گاز
ست کفگیر و ملاقه سیلیکونی و سرویس چاقوی آشپزخانه
اصلاااا خوشم نمیاد وسیله زیاد روی صفحه کابینت باشه حس خفگی دارم

من یدونه فره یدونه سرخ کن
همین دوتا دم دستیم
کنار گازم جا ادویه ایه فقط
شلوغ پلوغ دوس ندارم

سوال های مرتبط

مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی