مامانا غذای انگشتی به بچهاتون چیا میدین؟؟

۳ پاسخ

هنوز ک زوده قربونت برم از ۸ ماه معمولا میدن

من الان دو روزه سیب زمینی آبپز میکنم تکه های کوچیک بهش میدم تا جویدن یاد بگیره☹️☹️

من والا فعلا جرعت نمیکنم بهش غذای انگشتی بدم میترسم بمونه گلوش

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۹ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی