۸ پاسخ

سلام عزیز اون یکی اکانتم مسدود شده این اکانت جدیدمه اگه دوست داشتی درخواست بده🌷

غذای انگشتی یعنی اندازه بداندازه بند انگشت باشه
بین دوتا دست له بشه
و بچه بتونه قسمتی ش رو تو دستش بگیره و بخوره،
برش امن بزنی
هر سنی برش هاش فرق داره
از ۷-۸ ماهگی ک بتونه مستقل بشینه میتونی بده

من میدم از الان ،میتونید انواع کوکو ها رو درست کنید برنج رو قل قلی کنید فرنچ تست خودمم همینا رو بلدم😅

من دارم میزارم غذای پسرمو دو روزه
۲ تا ایده دارم تو تاپیک هام

از ۸ماهگیه گلم

ایده گذاشتم عزیزم پیجم

مثلا آبگوشت اینا رو میگه که وقتی خودت میخوری به اونم تو انگشتت یکم بدی

غذای انگشتی چی هست

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 مامان 𝓝𝓲𝓵𝓼𝓾 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان سپهر و مینو مامان سپهر و مینو ۱۳ ماهگی