خانوما غذای انگشتی چیا میدین به بچه هاتون؟من غذای سفره هم میدم بچم

۱ پاسخ

نباید غذای سفره بدی، نمک داره خوب نیست، بعد از یکسالگی غذای سفره میشه داد، اگه سختته جدا بپزی، از غذاهای خودتون قبل نمک و احیانا فلفل زدن براش جدا کن...فقط نمک و شکر و عسل نباید بدی اصلا

سوال های مرتبط

مامان جوجه لیام🐣 مامان جوجه لیام🐣 ۱۳ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی