۹ پاسخ

دلوین

دلوین

نیکا خیلی قشنگه

دلوین و اینا خیلی زیاد شده ...نیکا خاصتره بنظرم

نیکا قشنگه

ببین نیکا و دلوین خیلی قشنگن فقط تورو خدا جون هرکی دوست داری آنیا نذار
خیلی اسم مسخره و بد آوایی هست همین جورم میبینم داره زیاد میشه🥲

عزیزم با توجه به علایق خودت ببین کدوم به دلت میشینه وقتی صداش میکنی بعدا به معنیش توجه کن

دلوین

دلوین خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری