علت منفی شدنت چیه؟
سلام عزیزم خوبی میگم بعد منفی شدن ای وی اف چند روز طول کشید پریود شدی
عزیز منم روز 14 آزمایش دادم 9/7 بود روز 15 آزمایش دادم 21/8 بود الان امروز هم روز 18 انتقال هستم امروز هم آزمایش دادم فعلا جواب نیومده انشالله که مثبت بشم تو هم تکرار کن انشالله مثبتی
سلام عزیزم خوبین شما؟ شرمنده ب خدا من بیمارستان بستری شدم ب خاطر فشارم این چند روزه، در اسرع وقت ارسال میکنم واست، پیویت باز نمیشه ولی دیدم پیام دادی شرمنده شدم
48ساعت دیگه تکرار کن
حتما دو روز بعد تکرارش کن
دو روز دیگه تکرار کن
ایشالا به حق این روزای عزیز بارداری
ازمایش دومت رو هم بده
مشکوکه دو روز بعد تکرار کن
بتای بالای ۵مشکوکه به بارداری
یعنی مشکوک چ تمومی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.