خانما دوران بارداری از،چه موبری استفاده میکنید؟

۶ پاسخ

ژیلت امروز میزنی به شب نرسیده نوک میزنه

ژیلتت

وکس کن.نوره فک کنم خوب نیس تو بارداری
قبل از ژیلت اسکراب بزن ک پوستت خراب نشه
یا بعدش حتما لوسیون بدن بزن

ژیلت گلم
ولی برای صورت از وکس استفاده میکنم یعنی ارایشگاه میرم

میشه از موبر استفاده منم خیلی اذیت میشم با ژیلت بزنممم😫

بهترین راه ژیلت چون مواد شیمیایی

سوال های مرتبط

مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری