۶ پاسخ

پسر من نگفت بیمارستان مامان ریحانه

واسه منم دکتر تجویز کرده بود چون نوزاد من زودبدنیا اومدن بود

برخی بیمارستان ها برای همه تجویز می‌کنند. اگر مشکلی باشه میگن هفته اول دوم برو وقتی نوشته یک ماه چیز مهمی نیست ، دختر و پسر هم نداره عزیزم

مشکلش چی بوده؟ یه سونو لگن همون تو بیمارستان از دخترم گرفتن همون بود

واسه دختر منم توبیمارستان نوشت گفت بری من نرفتم خدایی نکرده اگه پاش مشکل داشت نمیزاشت دست بزنی من بعضی مواقع روی پاش نگه میدارم وامیسته

برای همه تجویز نمیشه

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان ارمین مامان ارمین ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان ملینا♥️ مامان ملینا♥️ ۱ ماهگی