آره من اینو بایکی دیگه میدم بچم خوبه
اره من دادم خوب بود
برای نفخ شکمش خوبه منم از این قطر میدم برای دخترم
من دارم میدم از نظر من عالیه
اگر رفلاکسی نیست آره، ولی اگه رفلاکس داره رفلاکسش رو بدتر میکنه
بد نبود تاثیر آنچنانی نمیزاشت
من برا کولیک میدادم خیلی راضی بودم
اره خوبه
من میدادم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.