خانما این قطره خوبه؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

آره من اینو بایکی دیگه میدم بچم خوبه

اره من دادم خوب بود

برای نفخ شکمش خوبه منم از این قطر میدم برای دخترم

من دارم میدم از نظر من عالیه

اگر رفلاکسی نیست آره، ولی اگه رفلاکس داره رفلاکسش رو بدتر میکنه

بد نبود تاثیر آنچنانی نمیزاشت

من برا کولیک میدادم خیلی راضی بودم

اره خوبه

من میدادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی
مامان مامان شدم 😍👶 مامان مامان شدم 😍👶 ۵ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان دردونه های قلبم مامان دردونه های قلبم ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی