خانما کسی از این قطره استفاده کرده ؟؟خوبه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

من میدم بعد دو ساعت دخترم از شکمش درمیاره

خیلی خوبه فقط این خویش کرد

من دادم تاثیری نداشت دیگه ندادم

عالیه من میدم

من استفاده کردم
بد نبود
ولی کولیک پدیا بست بهتر بود

ارع
چرته

اگه رفلاکس داره نده تشدیدش می‌کنه ...
کولیکیز خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان النا 💕نورا مامان النا 💕نورا ۶ ماهگی