کسی از این قطره استفاده کرده ؟ خوبه ؟

تصویر
۸ پاسخ

عالیه من ب پسرم میدم هر ۶ ساعت ۸ قطره

آره خیلی خوبه من به دوقلو ها میدادم

اینایی که میگید هر ۸ساعت دکتر گفته بدید؟؟؟
یا در صورت بیقراری بچه باید بهش داد؟؟؟

والا من تازه دیشب از بس گریه کرد دادم آروم شد بعد متوجه شدم بچم سردش بوده🥴دیگه ندادم

عالیه بهترین قطره

این بهتر از کولیکیز هست من میدم عالیه

بدرد چ میخوره

من به پسرم هر هشت میدم عالی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی