مامانا کسی از این قطره استفاده کرده خوبه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

عاره خوب بود برام سعی کن بیشتر ابگوشت گوسفندی بخوری

من خوردم واسم هیچ تاثیری نداشت

سلام خیلی خوبه برای من که جواب داد

اره من خوردم ی شیشه تموم شد تاثیری هم نداشت

عالیه من حتی نصفشم نخوردم ولی شیرمو خیلی زیاد کرد.

اره من استفاده کردم و تاثیر داشته

آره برا من خوب بود، کپسول شیرافزا میگرفتی راحت تره

سوال های مرتبط

مامان النا 💕نورا مامان النا 💕نورا ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان 🧸 مامان فندوق مامان 🧸 ۶ ماهگی
مامان آقا اهورا 😍 مامان آقا اهورا 😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرحسین👼🏻 مامان امیرحسین👼🏻 ۷ ماهگی