عاره خوب بود برام سعی کن بیشتر ابگوشت گوسفندی بخوری
من خوردم واسم هیچ تاثیری نداشت
سلام خیلی خوبه برای من که جواب داد
اره من خوردم ی شیشه تموم شد تاثیری هم نداشت
عالیه من حتی نصفشم نخوردم ولی شیرمو خیلی زیاد کرد.
اره من استفاده کردم و تاثیر داشته
آره برا من خوب بود، کپسول شیرافزا میگرفتی راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.