بخوام ایودی در بیارم بیمارستان در میاره

۵ پاسخ

همون حایی که گذاشتیش در میارن

اصولا داخل مطب انجام میشه مگر اینکه مشکلی به وجود اومده باشه

برای چی دربیاری؟ اذیتی؟ من میترسم بزارم

همون دکتر که گذاشته در میاره
یا برو درمانگاه ماما در بیاره .اگه دکتر زنان هم داشته باش در میارن
بیمارستان پرستارن که کار اونها نیست

منظورت دستگاه
معمولا همون دکتر که گذاشته در میاره

سوال های مرتبط

مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان میران کوچولو🍼 مامان میران کوچولو🍼 ۱ سالگی