۴ پاسخ

این چیهه خواهر؟

مگه بخیه هاتون جذبی نیس؟
واسه من چیزی نیفتاد دکتر گفت جذبین

از منم امروز ی تیک بخیه کوچیک افتاد نمدوم تموم شد یا هنوز هس

من فکر کردم عقربیه هههههههه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی