۵ پاسخ

مگه قراره به این زودی خوب شیم؟؟؟ من پسفردا دخترم دوماهش میشه هنوز گاهی میسوزم و درد میگیره

اره تا ،40فقط شیافت بزار قرص هاتو سر وقت بخور یه متخصصیم برو نگاه کنه زخمتو

طبیعی یا سزارین

اره طبیعیه حموم چله رو شستی کلا همه چی از یادت میره سبک میشی

من تازه بعد از ۳۵ روز جاش خوب شده

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۶ ماهگی