مگه قراره به این زودی خوب شیم؟؟؟ من پسفردا دخترم دوماهش میشه هنوز گاهی میسوزم و درد میگیره
اره تا ،40فقط شیافت بزار قرص هاتو سر وقت بخور یه متخصصیم برو نگاه کنه زخمتو
طبیعی یا سزارین
اره طبیعیه حموم چله رو شستی کلا همه چی از یادت میره سبک میشی
من تازه بعد از ۳۵ روز جاش خوب شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.