سلام عزیزان ۱۴روزه سز شدم میشینم پامیشم جای بخیه هام میسوزه طبیعیه؟

۵ پاسخ

مال منم همینه پوستم میسوزه حتی ی دردایی مثل اتقباض دارم

موقع پهلو ب پهلو شدن حس میکنم دل و رودمم دارن جابجا میشن

کجان اون پدرسوخته هایی که الکی زر زر میکنن که سزارین خوبه و درد نداره و هیچی نمیشه و اینا اخه بیشعورا چرا دروغ میگید

خانوما ایرانسل هدیه تولد نمیده؟؟

اره عزیزم تا چهل روز طبیعیه

تا یه ماهم بیشتر هست این سوزش، من الان دیگه دخترم دو روز دیگه ذوماهشه وقتی شلوار و شورت میره روش میسوزه قبلش که وحشتناک میسوخت

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی