جای بخیه هام خیلی میسوزه طبیعیه؟

۸ پاسخ

صد درصد

شیاف بزار آب رو اتیشه

آره عزیزم مال منم میسوزه

عزیزم من دوماه زایمان کردم هنوزجای بخیه م دردمیکنه

اره☹️

شیاف دیکلوفناک بزار

تا ده روز اینوحسو داری من که اینطوری بود

اره عزیزم طبیعیه شیاف بذار بهتر شی

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۶ ماهگی