هزینه کشیدن بخیه بیمارستان چنده؟ آزاد

۲ پاسخ

من تو درمانگاه کشیدم ۶۰ تومان گرفت

بیمارستان دولتی
من ۲۸ تا بخیه کشیدم ۳۰ هزار تومن( بیمه سلامت )

سوال های مرتبط