ظربان قلب جنینم ۱۲۷ بود تو ۷ هفته خوبه؟؟مال شما چند بود

۷ پاسخ

من ۱۱۵

مال من ۱۲۲ بود
ان تی ۱۶۴ بود

طبیعی هست برای من ۶ هفته و ۴ روز ۱۳۰ بودش و مشخص شده همه چیز طبیعی هست
میگن از ۱۰۰ یا ۱۱۰ باید بالاتر باشه در بررسی های اولیه

واسه من ۱۶۵ بود تو تشکیل قلب
بعدشم شد ۱۶۲

خوبه. احتمالا تازه تشکیل شده قلبش،رفته رفته میره بالاتر

اره عزیزم خوبه
من ی بار ضربان قلب بچم ۱۴۰ هستش ی بار ۱۳۳ بود ی بار ۱۵۷ بود هردفعه ضربان قلبش ی عددی بود😂ی بار خودم استرس داشتم ضربانش میرفت بالا ی بار خودش خواب بود ضربانش میومد پایین

من ۱۵۲ بود دکتر چی گفت بهت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هجدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته یازدهم بارداری