دخترا خداروشکرررررر قلب نی نیم تشکیل شده 😍🤲
ضربانشم ۱۲۷ بود

۱۵ پاسخ

مبارکه عزیزم الهی شکر😍😍😍
من امروز طبق گهواره ۶ هفته و ۴ روز هستم...اخرین پریودم ۵ دی بود
هنوز سونو نرفتم

هفته ت طبق پریود و سونو یکی بود ؟؟

خداروشکر عزیزم 😍😍

چند هفته و چند روز سونو قلب رفتی؟

خداروشکر🩵

مبارکه
چندهفته بودید
منم میخوام برم میترسم زودباشه

خداروشکر 😍😍
چند هفته ای؟
من دو شنبه هفته دیگه ۸ کامل میشم بنظرت ۸ هفته ۴ روز بزارم بشه یا همون ۸ کافیه ؟

مبارکت باشه گلم برای منم دعا کن به سلامتی😍✨️🧿

شکر انشالله بمونه برات عزیزم برا منم دعا کن این ماه باردار شم🤲❤

خداروشکر برا منم دعاکن❤️‍🩹

مبارک عزیزم هفتت با پریودت میخوند؟

خداروشکر انشاالله منم بیام همین خبرو بهتون بدم

خداروشکر گلم

خدارو شکر انشاالله سالم و سلامت بغلش کنی♥️

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری