خانوما دل و جیگر مرغ خوبه تو شیردهی بخورم

۴ پاسخ

منک میخورم ندونم خوبه یا بد ب مشکل ک نخوردم شکر خدا

اره بخور ولی نه زیاد چون سنگینه

اره عزیز نوش جون
فقط دل و جیگر اردک و غاز نخور چچون نفاقه
من خوردم بچم بیچارم کرد دل درد گرفت

نه بنظرم نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی