تو شیردهی سوسیس خوبه بخورم؟

۴ پاسخ

خوب که نیس ولی فک نمیکنم مشکلی داشته باشه فقط تند نباشه کلا غذاهای تند شیر تند و بد مزه میکنه بعد بچت بهونه گیر میشه و گریه و بقیه چیزا

هرچی دوست داری بخور بعدش ی کم عرق رازیانه بخور شیرت صاف میشه بچه هم دلدرد نمیگیره

من ک میخورم

عب نداره ک

سوال های مرتبط

مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی